[linux] GAG

Ing. Marek ZIMA zima na trenkwalder.sk
Středa Leden 26 08:19:10 CET 2000

>         Takze, povodne tam boli instalovane Win95, potom Linux, LILO bolo
> v MBR. To bolo v pohode. Potom som dal fdisk /mbr, zmenil som konfiguraciu
> LIL-a tak, aby sa dalo do /dev/hda4 (ext2, je tam RH6.0) a skusil som GAG.
> Vsetko som nastavil, ulozil som konfiguraciu na disketu a skusil som
> nastartovat Win... pekna cierna obrazovka s blikajucim kurzorom. Reset,
> skusil som RH, zase. Skusal som to na skole, ci nieje vadny GAG ale nie, v
> skole to bootovalo v pohode.

        Skusal si, ci po fdisk /mbr ti nabehne Win alebo linux??? Robi
Ti to iba s GAGom??
        Ta cierna obrazovka s blikajucim kurzorom znamena (podla mna),
ze GAG nacital boot sektor z danej particie a predal mu riadenie.
Podla mna je problem v boot sektore, nie v MBR ani GAG.

Ak to urobi aj po fdisk /mbr tak potom bootni z diskety Win a sys c:
Linux obdobne, znova praskun lilo, tak kde ma byt.

Jerry.