[linux] LILO neposlucha

Dado Jan dado na slovkaufring.sk
Středa Leden 26 09:09:51 CET 2000

> skompiloval som jadro, nakopiroval do /boot, tam som dal aj novy
> System.map (premenovany, ide nan link) upravil som lilo.conf, spustil
> som LILO. Vypisal uspesne pridanie mojho jadra, takze akceptoval stare
> aj moje skompilovane. Po boote, pri vybere jadra vypisuje iba to stare.
> Co som urobil zle? Je to na RH6.1, Celeron 128MB, 6GB disk, particia
> /dev/hda9, LILO v bootsectore /dev/hda9.

Mozno mas este jedno lilo v MBR... (zda sa byt velmi pravdepodobne)

Inak, ja pouzivam na nainstalovanie mojho noveho jadra nasledovnu
techniku, myslim, ze viacery by si to mali precitat, nez zacnu znova
kopirovat, linkovat a presuvat jadra a moduly manualne:)  Takze:

Rozbalim kernel, skopirujem si stary .config (aby som si zachoval vsetko
comu som sa uz raz venoval)

make oldconfig
; aby sa ma pytal len na nove veci, starymi som sa predsa zaoberal
; naposledy :)
make dep
; samozrejme
; teraz zeditujem /etc/lilo.conf a skopirujem si jednu bootovaciu sekciu,
; a vyrobim novu so zmenenym cislom kernelu a novym menom. Nic viac.
make install
; toto urobi make bzImage, a ak sa to podari, tak mi hodi novy do
; /boot/vmlinuz-2.x.yy a aj spusti lilo. Hlasky lila je mozne vidiet na
; konci, takze o nic nepridete...
make modules
; jasne ako facka, novy kernel potrebuje nove moduly :)
; bez versioning modulov sa ani nesnazim...
make modules_install
; nakopci ich do /lib/modules/2.x.yy/
; fajn... co dalej?
depmod -a 2.x.yy
; toto bude mat vela sprostych hlasok, ale to nevadi... hlavne, ze vytvori
; modules.dep
; tento krok nemusia robit ty, ktorym nevadi, ze sa depmod -a spusta pri
; kazdom boote. Ja som ho vyhodil, je to zbytocne zdlhave.

shutdown -rf now
; a mozme ist do noveho!!!!!!!!

Cafte sa
				Jano