[linux] Mala siet a dialup

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Čtvrtek Leden 27 10:23:47 CET 2000

skullc wrote:
> pozri si netacik.sk  (tam je nejake ppp a fw o akurat teraz citam)alebo HOWTO
> alebo teraz ma nezabite ak nechces davat
> dalsi stroj staci ti na toto Winroute(winprog+fw+proxy cache + mail server a
> NAT()) a nemas problem ale zase prides
> o nejake features ktore by si mal na tom tvojom serveriku ale na druhu stranu
> mas to hotove za ani nie pol hodinu

a kazdu chvilu musis mazat cache lebo to s nou zle robi takze teraz userris
hodinku a mas robotu dozivotne.

ja by som odporucil Oops je stavani na rychlost a abi bol co najmensi.
a lachko sa konfuguroval

--
Karbonizujte koksohydráty, aktivujte granuláty a ohřejte mi párek.

Zz_indigo /*Marek Blasko*/ -=OM2AMB=-