[linux] Obmedzovanie posty...

lubos klokner erkac na vault-tec.sk
Čtvrtek Leden 27 12:57:53 CET 2000

Jarry guru wrote:

> nemam rad taketo veci, ale chce to sefstvo. Takze:
> Potrebujem obmedzit pre niektore mailboxy na nasom postovom
> serveri posielanie posty len na intranet (adresati povoleni
> len z nasej vlastnej domeny). Ako to najlahsie urobit?
>
> Pripadne moze to byt aj naopak, default obmendzit posielanie
> vsetkej posty len na intranet, a vybranym odosielatelom povolit
> aj internet. Neviem, co je jednoduchsie...

no keby si tam mal postfix tak v nom je to otazka asi 30min

> No a este, sefstvo chce archivovat vsetku prichadzajucu aj odchadzajucu
> postu (to mi je obzvlast nesympaticke). Vie mi niekto poradit, ako
> (a na akej urovni) to urobit?

no v postfixe by som spravil aby sa vsetka posta pre danu
domenu posielala napr. rootovi a ten by mal bud cez
procmail alebo .forward nastavene ukladanie do suboru

ako vsak archivovat aj odchadzajucu postu to momentalne
fakt neviem (resp. je to na dlhsiu diskusiu)

bye
--
(o_
//\