[linux] Vyriesene - HTTP Socket bind error

Stanislav Poljovka poljovka na decef.elf.stuba.sk
Čtvrtek Leden 27 18:26:02 CET 2000

> este moze byt problem ze to nespustas ako root lebo porty <1024 su
> privilegovane

na porte 8000 to v pohode slape.
urobil som este pokusy.
1. Kedze, v Domino dokumentacii je vyslovne zadany uzivatel aj skupina
nieco ako "notes" nespusta sa to pod root-om. Tak som vyskusal aspon
zaradit tohoto usera do root skupiny, ale ziadny efekt.
2. Spustil som server ako root a HTTP task mi nastartoval. Budem si musiet
poriadne prestudovat Domino dokumentaciu, preco sa nema server spustat ako
root. Ja viem je to dost velky risk, ale kym nenajdem lepsi sposob, bude
to fungovat pod root-om

Vdaka

			Stano