[linux] SMTP forwarding

Matus Horvath m_horvath na geocities.com
Čtvrtek Leden 27 21:46:11 CET 2000

No vsak ano, aj na to. Vie aj IMAP a okrem toho POP3 aj IMAP
maju vela podprotokolov. A okrem toho to vie este nieco co
sa v dokumentacii nazyva ETRN (man fetchmail). Ked som si
to nasiel v RFC, tak sa mi zda ze to je to co potrebujem,
akurat som nikde nenasiel priklad ako to pouzit. Skusil
som aj fetchmailconf, ale tiez nula bodov. Problem je v tom
ze cely ten problemik je dost rozsiahly - musi sa nastavit
sendmail, dns, provider to tiez musi mat v poriadku (dufam ze ma),
takze ked mi to nefunguje, tak velmi tazko zistim preco.

> ukazka .fetchmailrc
> poll hotpop.com proto pop3 user USER with pass HESLO is USER here
> forcecr smtpaddress localhost nokeep

Jasne, takto momentalne stahujem postu, mam konta na atlase.cz
(BTW atlas asi nie velmi stastna volba, je to hrooozne pomale
- co cakat od WinNT). Ale zase uzivatelov je vela a ja mam
vlastnu domenu a server, preco neurobit konta u seba?

> /usr/doc/fetchmail-verzia

No comment, kde som asi zacal ...

ICQ: 33936477
mailto:m_horvath na geocities.com