[linux] Re: [linux] Obmedzovanie posty...

Jarry guru jarry na gmx.net
Pátek Leden 28 06:20:21 CET 2000

> Neviem ti sice poradit ako a co nastavit... sendmail nie je v mojej
> kompetencii :) ale rozhodne si nemyslim, ze je pre tvjoich sefov
legalne,
> aby zadrziavali vsetku prichadzaju aj odchadzajucu postu. Je to
> narusovanie osobnych slobod nech sa jedna o akekolvek medium, aj ked su
> jeho majitelmi. Je to nezakonne (IMHO). Museli by na takuto cinnost
ziadat
> rozne povolenia od statnych organov...(opat IMHO)

Je to fakt hnusne, ale smola je, ze na to MAJU pravo (to si uz rychlo
overili u pravnikov). Mail je totiz "textova komunikacia", a tak, ako
maju pravo otvorit vsetky listy adresovane na firmu (aj ked je tam
uvedena aj konkretna osoba), presne tak maju pravo precitat kazdy
mail, ktory do firmy ide, priradit mu nejake cislo a archivovat ho,
pretoze to nie je sukromna, ale FIREMNA komunikacia!

Mne osobne je z takejto politiky na grc, ale co narobim...?

> najhorsie na tom je ze: 1. sef ma vzdy pravdu :(((
                          2. A ked ju nema, plati bod 1.!

Skoda zacinat flame, ved vlastne nie je s kym (my tu mame na toto asi
vsetci rovnaky negativny nazor, a sef sa do flame nezapoji ;-).

BTW, neviete mi odporucit nejaku poriadnu dokumentaciu k sendmail?
Ta, co je s programom, je na taky mocny program doslova spartanska
(navyse akasi neucesana) a na web stranke som nenasiel o nic viac.
Vraj vysla aj akasi kniha o sendmaili, ale neviem nic viac...

Jarry

--
Sent through Global Message Exchange - http://www.gmx.net