[linux] Re: [linux] Obmedzovanie posty...

Dado Jan dado na slovkaufring.sk
Pátek Leden 28 08:10:48 CET 2000

Je to vsetko fakt hnusne a smutne, ale jedna vec by ma rozhodne zaujimala,
keby som sa na pravnikov obracal:

Je mail TEXTOVA komunikacia??? Podla mna nie je. Zobre si tento mail, a
pozri si ho hexa, co vidis? Pozri si ho binarne, co vidis? A co takto MIME
formaty? To su tiez TEXT?

					Jano