[linux] Re: [linux] Sysgration Origo : soft alebo HW ?

Jarry guru jarry na gmx.net
Pátek Leden 28 09:03:49 CET 2000

> Neviete mi niekto poradit ci Sysgration Origo
> je softwarovy modem alebo nie ? Vyskytla sa mi teraz celkom pekna ponuka

> a rozmyslam ci mi pobezi z linuxu.
> parametre :
> podpora  V90 aj K56flex
> PCI, voice + faxmodem

Uz som to sem raz napisal, takze naposledy:

Ak je modem externy, NIE JE winmodem (softwarovy modem),
ak je modem interny ISA, NIE JE winmodem,
ak je modem interny PCI, JE NA 99% winmodem (=> na linuxe sotva pobezi)!

Sysgration som kontroloval asi pred mesiacom, NEROBIA PORIADNE (t.j. HW)
INTERNE/PCI MODEMY! Vsetko su software-hosted (v celom nazve maju "soft").
Jediny poriadny interny modem od nich je na ISA zbernicu. Myslim, ze
sa to za mesiac nezmenilo, ak chces pozri ich web. Mrkol som sa tam, ale
akosi ho domrvili, na tych blbych appletoch mi padal nechskapak 4.7 ...

Vraj aj "winmodemy" sa daju rozchodit pod linuxom, ale radsej sa im
zdaleka vyhni!

Jarry

--
Sent through Global Message Exchange - http://www.gmx.net