[linux] Emulator Novellu MARS

Peter Paluch peterp na frcatel.fri.utc.sk
Pátek Leden 28 12:34:20 CET 2000

Ahoj!
=-=-=

> Nevedel by mi niekto poradit , kde by som nasiel na NET-e zdrojovy kod ku
> MARS serveru. Potrebujem ho prekompilovat, lebo som sa docital, ze ma
> obmedzeny pocet user-ov a ty sa daju nastavit iba pri kompilacii.

Zdrojaky najdes na http://www.compu-art.de/mars_nwe/index.html

Vskutku, max pocet ludi sa da nastavit len pri kompilacii, ale zase to nie
je az take zle ;) MARS_NWE sa kompiluje vcelku bez problemov.

> Neviete , ako sa nastavuju uzivatelia MARS serveru (Meno/heslo) ?

Je viac moznosti. Bud ich budes pridavat pomocou programu syscon (z
originalneho Novellu), alebo - v konfiguracnom subore je moznost, ktora
zariadi, ze pri kazdom starte Marsa sa porovna jeho userlist s uzivatelmi na
Linuxe, a chybajuci sa pridaju, ale vsetci s tym istym heslom (ktore musi v
tom subore byt uvedene). Bohuzial, neviem presne, ktora je to teraz volba,
pretoze nemam pristup k stroju, na ktorom bezi Mars, ale pracoval som s tym
dost dlho a mozem potvrdit, ze je to fajn vec.

V sucasnosti vsak tak ci tak planujem prechod na Sambu.

Vela stastia - a ozvi sa rovno mne na peterp na frcatel.utc.sk, ak by si
potreboval nieco viac.

Peto Paluch
* Peter Paluch , Kukucinova 939/35 , 024 01 Kysucke Nove Mesto *
* mobil: +421 905 164 432 , domov: +421 826 421 2542           *