[linux] Emulator Novellu MARS

Michal Medvecky M.Medvecky na sh.cvut.cz
Pátek Leden 28 13:07:35 CET 2000

On Fri, Jan 28, 2000 at 11:57:06AM +0100, Cecetka.Robert na zsr.sk wrote:
> Cauko vospolok.
>
> Nevedel by mi niekto poradit , kde by som nasiel na NET-e zdrojovy kod ku
> MARS serveru. Potrebujem ho prekompilovat, lebo som sa docital, ze ma
> obmedzeny pocet user-ov a ty sa daju nastavit iba pri kompilacii.
na freshmeate nie je?
myslim ze to bolo niekde na www.compu-art.de/mars alebo tak nejak

> Neviete , ako sa nastavuju uzivatelia MARS serveru (Meno/heslo) ?

/etc/nwserv.conf
precitaj si section myslim 15

Ak chces napis private, mozem ti poslat moj konfiguracny subor. Funguje
mi to dobre, ale ten komp na ktorom to fachci je pre mna momentalne nedostupny
(asi tam upgraduju nejaku lajnu) - ale pocitam ze vecer to bude ok