[linux] Emulator Novellu MARS

Miroslav Oravec mior na psg.sk
Pátek Leden 28 19:27:58 CET 2000

Cecetka.Robert na zsr.sk wrote:

> Nevedel by mi niekto poradit , kde by som nasiel na NET-e zdrojovy kod ku

Najdes ho na adrese:

http://www.spsselib.hiedu.cz/pub/mirrors/mars/.....

Tu

http://www.spsselib.hiedu.cz/~kerslage/manuals/linux/...

zase najdes pomerne dobru literaturu v cestine. Len kodovanie je akesi
divne!
(Pisal som aj autorovi, co s tym, ale neodpovedal mi - zatial)

> MARS serveru. Potrebujem ho prekompilovat, lebo som sa docital, ze ma
> obmedzeny pocet user-ov a ty sa daju nastavit iba pri kompilacii.

Ano, standartne je nastaveny na tusim 50 uzivatelov. Zmena je mozna len
pri kompilacii. Nedoporucuje sa viac ako 150 userov...

> Neviete , ako sa nastavuju uzivatelia MARS serveru (Meno/heslo) ?

v /etc/nwserv.conf v sekcii 13 takto, napr.:

13      peter           pxxx            u2c4ss
teda:
13      mars_user       linux_user      heslo_do_Marsu

pozor! Tu su urcite pravidla s heslami, ako napr. po "prevzati" hesiel
Marsom je vhodne tieto z conf. suboru vymazat, aby ti ich nikto necital!
A pozor na sekciu 15 - o prevzati userov do Marsu z Linuxu: nastav nulu,
tzn. neprevadzat lin_userov do Marsu.
Alebo ak chces, tak daj jedna a sekciu 13 nechaj cistu!

Inak mam urcite skusenosti - dobre i zle s Marsom, tak sa pripadne ozvi!

--
					Miroslav Oravec
					  mior na psg.sk

"Ja osobne verím, že systém Windows, ako uživateľské rozhranie,
je mŕtvy. Predpokladám to asi tak behom troch, štyroch rokov".
(Greg Bogochwalski - riaditeľ SCO pre východnú Európu a strednú
Áziu, Cebit, Hannover, 1999)