[linux] SMP kernel vs modules

Valter valter na atlas.cz
Sobota Leden 29 00:09:48 CET 2000

Dado Jan wrote:

> To som rad. Len prvy krat si mi neodpovedal. Tak sa nemusis urazat...

Nepovazoval som to za potrebne, mal som ten dojem, ze som sa vyjadril dost
jasne, ze som
vyrobil jadro aj s modulmi (mozno si bral uz nejaku odpoved - teraz sa
nenastvi ty)

> Co takto stiahnut ho, kym tu o tom tri dni debatime?

Dostal som ucet za december a ked som sa pozrel na log z januara,
zistil som, ze musim riadne priskrtit, inak nebudam mat vo februari
za co chodit do roboty :-(

Valter