[linux] Kde je archiv tejto konferencie?

Miroslav Oravec mior na psg.sk
Sobota Leden 29 16:02:05 CET 2000

Vlastnou blbostou som si nenavratne zmazal mailovy adresar so vsetkymi
mailami.
Preto sa pytam, kde by som mohol najst archiv tejto konferencie?
v akej je forme, ake je to velke, ci sa da stiahnut?
Nasla by sa nejaka dobra dusa, ktora je u toho blizko, ze by mi ho
napalila na CD?
(Samozrejme zaplatim).
Velmi nerad by som prisiel o tieto informacie.

Srdecna vdaka za kazdu pomoc.

--
     Miroslav Oravec
       mior na psg.sk

"Ja osobne verím, že systém Windows, ako uživateľské rozhranie,
je mŕtvy. Predpokladám to asi tak behom troch, štyroch rokov".
(Greg Bogochwalski - riaditeľ SCO pre východnú Európu a strednú
Áziu, Cebit, Hannover, 1999)