[linux] bootloader

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.shadow.sk
Pondělí Leden 31 13:07:33 CET 2000

On Mon, Jan 31, 2000 at 12:57:51PM +0100, Frantisek Repkovsky wrote:
> Dňa Po, 31 jan 2000 ste napísali:

> Neviem co mas proti GAG-u je absolutne  v pohode
> :-)

No jedna vec mu celkom urcite chyba. Nemozes si definovat
hotkey na laodnutie niecoho, co nechces mat v menu.
Napr. nejaky operacny system s nepeknym menom. :-)))

Takze je si ostanem pri choose os-e. :-)
Ma vsetko, co potrebujem
  - skryte polozky
  - boot dosu, linuxu, ...
  - passwordy
  - hot keys
Akurat len nema moznost definovat password pre kazdy z jadier.
Musis si definovat jeden password a pre kazde jadro
mozes definovat, ci ho ma pytat.

			Cau.
							SAL