[linux] Kde zozeniem BTTV

Jan Nemsak nemsak na arcgeo.sk
Pondělí Leden 31 17:51:43 CET 2000

Branislav Vartik wrote:

> Zakladna otazka: rozbehal to tu niekto? Kedze mam jadro 2.2.5-22 a su
> tam aj ovladace pre moj BT chip. Skompiloval som to ako moduly, podla
> manualu som upravil /etc/conf.modules. Stiahol som si xawtv, pustil,
> modul sa loadol, detekoval Hauppage (ci jaku) kartu, moj chip (879),
> otvorilo sa okno vsetko sa tvari ze OK, len ticho a tma. Ma s tym niekto
> skusenosti alebo viete odkazat niekam (okrem /dev/null)? Diky (totiz
> nechce sa mi koli TV bootovat do Windowsu :-) ktore vlastne
> nepotrebujem...).

No mne sa ju podarilo rozbehat do takeho stadia ze mi "ide" ale nefunguje mi
na nej ladenie, teda nemozem nic na nej naladit.
Jedine co sa mi podarilo bolo to, ze som pod win naladil nejaky kanal, potom
som dal reset (nie tvrdy) a ta karta si nejako zapamata posledny naladeny
kanal a ked som potom nabootval linux, tak mi siel ten kanal. ALe ake kolvek
pokusy o ulozeni toho kanalu alebo nejake prepinanie skoncili sumenim ;-)
Bolo mi tu poradene, ze nech skusim doprogramova BTTV na nase slovenske
frekvencie ale na to nemam cas, to radsej budem pozerat televizor pod win.
AJ tak neviem aky soft by som napr. pouzival pod linuxom na nahravanie videa
v rozumnom formate (asf, mpg) a realtime.
Jano