[linux] Zvukova Karta

Matus Horvath m_horvath na geocities.com
Pondělí Leden 31 21:38:16 CET 2000

No, az na SB Live ... zatial.

Inak, ako je to s podporou PnP pri PCI kartach? Ja som
zil v tom, ze to funguje, ved jadro mi pekne povypisuje
v /proc/pci (ci tom niekde) vsetky zariadenia, aj s ich
vlastnostami, akurat ze SB Live drajver od Creative
nejde ak nemam v setupe vypnuty PnP. Snad sa tie
alsacke drivery, ked budu hotove, nejako s tym
PnP vysporiadaju. A ked nie, tak PnP proste necham
vypnute :)

Matus

ICQ: 33936477
mailto:m_horvath na geocities.com