[linux] OT: Navstevnost www-stranky...

Marek 'Marx' Grac marx na zero.sk
Úterý Červenec 11 11:16:19 CEST 2000

Nazdar,

> Mam takyto trosku OT dotaz:
>
> Na http://www.naj.sk si mozem dat vypisat navstevnost stranky,
> ktora je umiestnena na mojom serveri. Ako to funguje???
	Prave som si precital info na ich web serveri casti "Informacie o
sluzbe" a "Pridavanie stranok", kde pisu ako to vlastne funguje. Ty sa u
nich zaregistrujes (resp. svoju stranku) a oni ti poslu HTML kod, ktory si
pridas do svojej stranky. Tento kod (s Javascriptom), ktory pravdepodobne
pristupuje na ich server (asi k dakemu skriptu, kde je tvoje ID ako
parameter), ktory uz zrata potrebne statistiky.

> Pomerne presne sa tie statisticke informacie zhoduju s mojimi
> logmi, takze ma to navadza k predpokladu, ze to predsa len
> maju nejako stiahnute odomna...
	Ocakam, ze si cital clanky na r00tovi "Nediva se nekdo ?". Nemusis
byt az tak paranoidny :)

> Jarry
					Marx