[linux] procmail a smrsh

skullc topi na mail.uk2.net
Středa Červenec 12 17:42:48 CEST 2000

mam teda nieco take ani nejde ako je to napisane citam su
ine chyby prepisoval som to zpamate a nieco som mohol preskocit
ale skor mi ide o posledny riadok ...
PATH=/bin:/usr/sbin:/usr/bin
MAILDIR=$HOME/Mail
DEFAULT=$MAILDIR/mbox
LOGFILE=$MAILDIR/from #SENDMAIL=/usr/sbin/sendmail
SUBJECTMA=`formail -xSubject:`
FROMMA=`formail -rt -xTo:`

:0 hc
* ^Subject:.*
| (echo "from: announce na mojadomena.sk"; \
   echo "To: admin na mojadomena2.sk")
| echo "Subject: AN>"
| echo $SUBJECTMA $FROMMA
| sendmail -t

mam tu odoslat mail .. hmm vsade kde nieje smrsh mi tie pravidla idu a mail
sa odosle a tu kde mam smrsh mi vsetko prejde okrem odoslania spravy aspon
podla toho co mi procmail povie a vycitam z logov
cize mail sa neodosle vie niekto pomoct ako snim vybabrat
dakujem...

PS: este som skusim urobit link na ten sendmail v etc/smrsh a nic...
uz nemam v logu SKIPPED ale nic akoby vsetko bolo ok ale nie je..