[linux] OT. Cisco Docum. Browser

maros franko na omnicom.sk
Čtvrtek Červenec 13 09:25:40 CEST 2000

Cafte seci.

Nemate nahodov niekto tip ,ako nainstalovat Browser Software  pre Cisco
Documentation CD
na Linux (RH6.2).Nechce sa mi kvoli tomu spostat Winshit.
Je tam script pre Unix typov:
        sun441     SPARC SunOS 4.1.3 or later"
        solaris    SPARC Solaris 2.4 or later"
        rs6k41     RS6000 IBM AIX 4.1 or later"
        hpux9      HP800 HP/UX 9.x"
        hpux10     HP/UX 10.x"
        isvr4      Intel SVR4 (AT&T GIS)"
        mipsabi    MIPS SVR4 ABI Compliant"
        dgux       DG/UX Release 5.4R3.10 or later"
        aosf32     DEC Alpha OSF1 V3.2 or later"
        scoodt     SCO OpenServer V3.2 or later"
        irix       SGI IRIX V5.3 or later"
	a ostatne co nepozna urci ako Cray_II a ten sa neda nainstalovat.

Je niektory z nich pouzitelny (rovnake prikazy) pre Linux alebo ostava
len dopisat ten script?

Viem ze tento mail patri asi skor do Cisco konfery ,ale odkedy som sa
tam prihlasil
nic mi odtial neprislo(ale asi tam musim najprv nieco poslat)

PS>//Pokusam sa ten script opravit ,ale .... no ak sa mi to podari dam
vediet.

THX
Maros