[linux] OT. Cisco Docum. Browser

Ing. Peter Bodnar peter na ttc-telecom.sk
Čtvrtek Červenec 13 13:44:57 CEST 2000

On Thu, Jul 13, 2000 at 09:50:36AM +0200, Ján Beňadik wrote:
> Nikdy som neskusal nainstalovat to CD Cisco na Linux, ale obcas som pouzival
> na ine veci  verzie pre SCO Unix ( napr. Informix OnLine 5.X takto bezal v
> pohode ). Skusil by som ten. Tiez mi raz islo pouzit Intel SVR4.
>
> beno

no ja som to tiez neskusal, ale ved pokial viem, tak ten browser robi akurat tak
http server vo vindowsoch..takze co tak si mountnut dok. CD do struktury apacha
a skusat to cez web?

--
E-mail: Peter.Bodnar na ttc-telecom.sk	TTC Telecom s.r.o.
               cisco na ttc-telecom.sk	B.Nemcovej 32