[linux] UPS & wake-up...

Martin Marusinec mathew na gjh.sk
Pátek Červenec 14 10:22:32 CEST 2000

On Fri, 14 Jul 2000, Jarry guru wrote:

> A mozes mi poradit, aka je to funkcia, ako sa to vola? Teraz som
> prebehol svoj bios, a nenasiel som tam nic co by takuto funkciu
> pripominalo. Mam dosku Gigabyte GA-2000/double-bios Award...

Mohlo by sa to volat "Power on after power failure", nemam tu k
dispozicii pocitac, ktory by som mohol vypnut :-)

> Inak, ak som spravne pochopil, tak toto (ak to naozaj takto
> funguje) by sa mohlo vyskusat aj bez UPS-ky, jednoducho urobim
> shutdown (ako keby sa to robilo na podnet UPS-ky), potom odpojim
> vidlicu zo siete (ako ked UPS-ka uz odpoji stavu), no a potom
> zas tu vidlicu do siete zapnem (nasimulujem nabeh stavy z UPS-ky),
> a ak to funguje ako pises, mal by server nabehnut. Spravne som to
> pochopil?

Ma sa to spravat tak, ze ked ATX doske prerusis
dodavku prudu, tak sa pri nabehu prudu zapne. Neviem ci ma byt vypnuta,
zarucene viem, ze to funguje ked vytiahnes beziaci pocitac zo zasuvky.

Martin Marusinec