[linux] UPS & wake-up...

Jarry guru jarry na gmx.net
Pátek Červenec 14 12:23:13 CEST 2000

Dado Jan wrote:

> Je to volba BIOSu v cast Power management, nieco o power failure,
> alebo power failure state alebo tak. Malo by to mat tri volby:
> stay off
> stay on (alebo power on)
> last state (posledny stav)

Hm, tak nic podobneho som veru v biose nenasiel. Skoda, lebo
ta doska sa mi zda celkom dobra: ma zalozny bios a kopu inych
finticiek, ale na takuto dolezitu funkciu asi zabudli...   :-(

Ján Beòadik wrote:

> Necvic s vypinacom vzadu, mozno preto to neslo. Len skus ten
> postup vyssie. A daj mi vediet - tiez by ma to zaujimalo.

Tak som teda spravil shutdown bez power-off a vytrhol snuru
zo zasuvky. Ked som ju tam opat zastrcil, masina veru nenabieha.
Stale treba stuknut tym hlavnym spinacom na skrini...

Asi budem musiet vymenit dosku, len keby som tak este vedel,
ktora doska (pre PII/III) takuto funkciu (automaticke nabehnutie
po vypnuti/zapnuti prudu) stopercentne podporuje. Nemate niekto
nejaky dobry tip alebo osobnu skusenost?

Jarry

--
Sent through Global Message Exchange - http://www.gmx.net