[linux] kompilacia kernelu-1.0

myra myra na nextra.sk
Sobota Červenec 15 13:22:49 CEST 2000

skusal som skompilovat linux-kernel-1.0. Problem je v tom, ze pise, ze
program "as" nepozna parameter "-c"(alebo taky
nejaky). Ja sa mu ani nedivim, lebo podla man-u ho fakt nepozna. Myslim,
ze to je nejaky zastaraly parameter, ktory fungoval, ked este "leteli"
jadra 1.x, ale po case uz bol odstraneny. Tak som sa snazil zohnat
nejaku starsiu verziu toho programu (patri do baliku binutils), ale
nejako som nemohol starsie verzie nikde najst. Takze sa pitam, ci
nahodou niekdo nevie o nejakom archive starych linuxackych "veci",
popripade ci nahodou nema niekdo skusenosti s kompilovanim tohoto jadra.