[linux] Kadial ide port Forward v SSH

Peter Hanusiak hanusiak na redbull.dcs.fmph.uniba.sk
Neděle Červenec 16 12:09:51 CEST 2000

On Sat, Jul 15, 2000 at 10:03:05PM +0200, Peter Surda wrote:

> Data idu medzi localhost:1234 (skutocny server) a warez:4321 (tvari sa akoze
> server). Autentifikacia ide pochopitelne cez warez:22.
>
> Ked sa teda niekto konekti na warez:4321, taxa v skutocnosti konekti na
> localhost:1234.
>
> Mozno ta pomylilo, ze ja som najprv hovoril o forwardovani remote portov, ale
> ty chces forwardovanie lokalnych.
Clovece ty ma chces vytocit!#$%  :-))))
Ok mne sa zda , ze jeden o koze a druhy o voze.
Mne je jasne, ze co sa stane ked sa konektnem na localhost:1234 , ze to
vylezie na strane servera do warez:4321.
Moja otazka znela, ze kade potecu tie data , ropovodom Adria, alebo kadial.
Ok ja to teraz popisem detailnejsie.
Budem pouzivat Javovske classy ale inac je to jasne.
No sshd na servery si pravdepodobne spravi ServerSocket na porte 22.

Ja ako client sa najprv pokusim bindnut na tento port. Server si ma pocka cez
accept a potom (asi? ale to nie je dolezite) hodi thread na moj Socket a
vycucne input a output stream, to iste urobim ja a mozme sa teraz bavit.
Pocas tohto bavenia sa , dohodneme heslo a potom idem na forwardovanie TCP/IP
dohodneme to a teraz ako sa to zrealizuje?   Potecu tie data pre ten forward
cez uz existujuci socket(teda cez jeho stream) alebo sa urobi novy bind na
serverovsky port 22, alebo sa urobi bind na uplne iny port na servery(bude je
to presne dany port(lepsi pripad) alebo sa za jazdy dohodne(horsi pripad pre
mna)). Alebo sa to bude tlacit cez UDP(to urcite nie ale uvadzam ako priklad).
Proste toto chcem vediet. Chcem to preto lebo sa pokusam nahodit jeden tunel
(nie cez ssh) v jednom velmi specifickom prostredi. Tento tunel ale prenesie
iba jednu konekciu a preto som chcel pouzit ssh aby tam bolo viacej konekcii.
Ssh sa rozbehne (konzola) ale forwardovane porty stoja. No a ja teraz patram
preco. Preto je pre mna velmi dolezite vediet ako to ide. Dik

			Hanus

> Pop-3 over ssh howto.
No skusim, ale mam pocit, ze to nebude asi ono lebo uz som presiel Inet draft
o architekture pre ssh aj layer pre ssh a vsade tam vravely iba o nejakych
channeloch a nic o tom ako to robia.