[linux] X-slovenske fonty-makcene

Michal Tarana tarana na delux.gvoza.sk
Úterý Červenec 18 09:19:26 CEST 2000

Da Mon, 17 Jul 2000 ste nap

> Zdravim,
>
> Mam Gnome, a zapnuty panel GnomeKeyboard (alebo ako sa to vola). V nom
> nastaveny Xkbd a US a SK klavesnicu.
> Tu su moje dva problemy:
> 1.ked sa prepnem do slovenskej, tak viem napisat iba znaky z dlznom,
> ale nie z mekcenom :-(
> 2.ked si raz nastavym Xkb funguje dobre. potom ked znova zapnem X-i
> tak prepnutie nema ziaden efekt a musim prestavit prepinac na Xmodmap,
> a potom to ide. Ale zasa ak spustim X-i, tak Xmodmap nefunguje a musim
> prepnut do Xkbd a tak dookola, snad to nemusim dalej popisovat :-)

> [...]
Skuste napisat nieco o konfiguracii klavesnice v XF86Config. Niekedy tieto
aplikacie typu kikbd alebo GnimeKeyboard nespravia taku sluzbu ako priama
konfiguracia Xfree. Ja to mam cerstvo nastavene (X-3.3.6 Debian) na
	XkbKeymap "xfree86(us_sk_qwerty)"
ale tiez mi to nechodi poriadne. Robi mi to presne to iste ako Tebe.
--
Michal Tarana
               Gymnazium Velka okruzna