[linux] restast sendmail

Behan Samuel - 5Z013/9 behan na fred.fri.utc.sk
Úterý Červenec 18 13:08:32 CEST 2000

On Tue, 18 Jul 2000, fukas wrote:

> Ahoj ako sa da restartovat sendmail alebo iny program bez toho aby som
> restartoval cely linux ?

Welcome to wonderfull world of no system restart, dear exWindows user.
   ... a nikdo mi nehovorte ze Windows 2000 potrebuje menej restartov ako
  linux (zdravim nemenovaneho recenzenta CHIPU) ked po zmene fontov
  mi vyhodi ponuku "...restart ???"

Neviem co mas za system ale vo vseobecnosti:
    killall -HUP sendmail
  toto funguje pre vacsinu demonov v unixe.

Btw. mate niekdo skusenosti s tou bohovskou holografickou nalepkou co sa
  dodava k W2K. podla toho co som cital v inzerate na to, by to malo
  odstranovat hardwarove problemy, zabranovat prieniku virusov a tak.
  Funguje to aj pod Linuxom alebo inym OS ???

                                          Zdravi
                                                Sam