[linux] fastreboot

Robert Varga niteshadow na hq.alert.sk
Úterý Červenec 18 16:22:26 CEST 2000

On Fri, Jun 30, 2000 at 06:37:24PM +0200, Matus fantomas Uhlar wrote:
> -> vie niekdo ako robi Caldera tu instalacku, co nabieha bez rebootu ?
>
> hmmm mozno install quitne, mountne nainstalovanu root particiu a spusti init

hmm. nevidel som instalaciu caldery, ale jediny magic s mountovanim root fs
mozes robit za pouzitia initrd. Blizsie nic neviem, lebo som initrd nikdy
nepouzival.

> -> Alebo nieco podobne, potrebujem rebootovat system bez toho aby to slo cez
> -> Bios.
>
> no way. bootovat bez BIOS-u hmmm...

napodiv to je mozne. Ale nie na standardnych PCdlach. Problem je v tom, ako
dostat kernel z disku do pamate. V embedded systemoch to nieje vacsinou
problem.

Este dalsou moznostou je pouzit projekt userspace linux. Neskusal som to,
ale vyzera to dost dobre.

> -> Da sa nejakym jednoduchym sposobom zakazat vypis kernelovych hlasok pri
> -> boote ?
>
> nie (ak nepovazujes patchnutie kernelu za jednoduchy sposob); preco ?

see /usr/src/linux/Documentation/kernel-parameters.txt. Konkretne quiet=

--
Kind regards,
Robert Varga