[linux] Vyplati sa StarOffice ?

Behan Samuel - 5Z013/9 behan na fred.fri.utc.sk
Středa Červenec 19 19:44:18 CEST 2000

On Wed, 19 Jul 2000, Skoda Stefan wrote:

> nazdar,
>
> nejaky cas som sledoval diskusie okolo $subj. Myslel som, ze najnovsia
> verzia budeuz ako tak Ok, ale teraz pocuvam, ze sa hrozne vlecie ...
> tak ako je to s nim ? Oplati sa ho instalovat (v nejakej verzii),
> alebo ostavam zavisly od (sorry, ze tu vyslovujem ten nazov)
> WinWordu   :-((((

Ked uz si to hrozne slovo spomenul ja spomeniem iba vi(m)
  a latex ;-)

No dobre podla mna treba pockat na trochu cerstveho vzduchu ktory,
  by mohlo do projektu priniest uvolnenie zdrojekov pod GPL.
  Avsak dovtedy (a potom tiez 'chvilu') odporucam to prve
  spomenute (wed ten stupit win* nezpozna ani postscript na tom sa da
  robit ??? ).

                                                 Sam