[linux] Vyplati sa StarOffice ?

Peter Surda psurda na byte.at
Čtvrtek Červenec 20 01:45:36 CEST 2000

On Thu, Jul 20, 2000 at 12:00:35AM +0200, Juraj Bednar wrote:
> Ahoj,
Nazdar.

> no, mozno vas potesi toto:
> http://www.openoffice.org/project/www/press/sun_release.html
> StarOffice 6.0 bude releasnuty pod GNU GPL, budu definovane file formaty
> (ktore budu zalozene na XML). Myslim si, ze tymto krokom dostanes vsetko...
To, ze je nieco open source nezabezpeci automaticky, ze to bude aj dobre.
Iste, je to pozitivna sprava ale mam pochybnosti.

> hej, ale ked ti posle sef pracovnu zmluvu na novy rok v .doc, tak s tym vela
> nenarobis... Vies, sefovia su radi, ze vedia nieco sejvnut, nie to este
> ulozit ako html a tak. A trepat sa kvoli tomu 200km je dost odveci.
Ja som nastastie svoj vlastny sef :-) Keby som sa mal kazdy den rozculovat
kvoli Windowsom/Officu tak by som asi postrielal kazdeho v dohlade. Radsej na
to kaslem a ma to pozitivny vplyv na moje zdravie :-). Uprimne lutujem
kazdeho, pre ktoreho kaslanie na Windows/Office znamena stratu zamestnania.

> Myslim, ze prave tadial cesta nevedie. Open-source office suite bude urcite
> lepsi.
OpenSource a platenie sa nevylucuje, ze to musim hovorit tebe ma prequapuje.

>     Juraj.
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>, ICQ 10236103, +4369910964300

--
      ...and that is how we know the Earth to be banana-shaped.