[linux] Vyplati sa StarOffice ?

Peter Paluch peterp na frcatel.fri.utc.sk
Čtvrtek Červenec 20 14:08:08 CEST 2000

Ahoj,
=-=-=

> Taxi flejmnem aj ja. Podla mna su vsetky sucane Officy nepozivatelne, lebo
> im chyba minimalne jeden z nasledujucich bodov:
> - interoperabilita
> - stabilita
> - funkcnost

;) O tom vobec nepochybujem. Lenze ja som nenapisal, ze MS Office je
stabilny, ale ze ho pouziva vacsina, a to je podstatne.

> Nastastie nie som odkazany na to, ze ked MS-Data precitat neviem, tak
> budem hladovat, takze si mozem dovolit povedat nie.

Nemyslim si, ze by niekto hladoval. Ale pozri - urobim priklad na mojom
otcovi. Pracuje na univerzite a Linux sa mu velmi paci a rad by ho pouzival
stale. Ale co ma chudak robit, ked vsetky spravy, maily, pozvanky, obezniky
a neviem co vsetko mu chodi vo formate Word97 a on v takom formate musi aj
odpovedat. Moj otec praveze ide postrielat vsetkych naokolo, ked musi robit
vo Worde. Odjakziva, pokym sa to dalo, si postu spravoval na fakultnom
serveri (UnixWare) a nikdy nezapochyboval o dokonalosti unixovskej
architektury. Na svojej masine ma okrem Win98 nainstalovany aj Debian a keby
mohol, tak by nikdy uz Windows nespustil. Ale musi - nie kvoli sebe, ale
kvoli okoliu.

Opakujem teda moju myslienku zo vcerajska: Sme v svete, kde funguje princip
vacsiny, a nie princip optimality. Nanestastie.

Majte sa vsetci fajn.

Peto Paluch