[linux] ohladom konfy

skullc topi na mail.uk2.net
Pátek Červenec 21 10:16:26 CEST 2000

sorry ze asi ta to uz bude hnevat,...ak nie..s.r...
no xem sa spytat ako to bude stymi double mailamy..
respektive ze kde je ten problem lebo zatial som nezistil ako sa tomu branit ked
mam pop
postu a nemam ako rusit duplikaty...hmmm
a taka blbost ma napadlaze ak do konfy chodia dvojite maily ze pouzit procmail
aby to do posty nepustil a mailman dostane uz len jeden mail hmm ale na nieco
take si uz iste dosiel
sam...sorry za blby napad ...ale nemohol som po dovolenke sa vytesit z
1200mailov astoho
polovica dvakarat hmmL(

ale este jedna vec WAP...
existuje nieco pre apacha aleo nieco pod co by robilo z HTML WML
alebo podobne...repektive ako spravit WAP server...
vdaka za svetko inspirativne..
sorry ze som isiel rovno ale do konfy ....