[linux] Vyplati sa StarOffice ?

Behan Samuel - 5Z013/9 behan na fred.fri.utc.sk
Sobota Červenec 22 14:42:14 CEST 2000

On Wed, 19 Jul 2000, Peter Paluch wrote:

> Ahoj,
> =-=-=
>
> <Ad StarOffice>
>
> Nechcem rypat, ale vacsina sveta tak ci tak pouziva MS Office (dokonca aj
> ja, ked odovzdavam clanky do PCR, musim ich dat vo formate Word97). A takto
> su Linuxaci len izolovani od sveta - nemozu v pohodli pracovat s dokumentami
> Office - ani riadne precitat, ani editovat, ani vytvorit. A je naozaj potom
> zufale, ked musim prebootovat do Windows len preto, aby som si mohol pozriet
> nejaku Excelovsku tabulku, ktoru mi posle moj MS-pozitivny znamy. Pritom nie
> [...]

Ale Peter toto som si o tebe nemyslel..... ;-)

Ja MSOffice amozrjem tiez obcas pouzijem a SOffice je este stale jedna
  velka obluda ktora ma k dokonalosti dost daleko, aj ked ako som
  uz spomenul to uvolnenie zdrojakov.....

                                               Sam