[linux] Vyplati sa StarOffice ?

Behan Samuel - 5Z013/9 behan na fred.fri.utc.sk
Sobota Červenec 22 15:04:28 CEST 2000

On Thu, 20 Jul 2000, Peter Paluch wrote:

> [...]
> stale. Ale co ma chudak robit, ked vsetky spravy, maily, pozvanky, obezniky
> a neviem co vsetko mu chodi vo formate Word97 a on v takom formate musi aj
> odpovedat. Moj otec praveze ide postrielat vsetkych naokolo, ked musi robit
> vo Worde. Odjakziva, pokym sa to dalo, si postu spravoval na fakultnom
> serveri (UnixWare) a nikdy nezapochyboval o dokonalosti unixovskej
> architektury. Na svojej masine ma okrem Win98 nainstalovany aj Debian a keby
> mohol, tak by nikdy uz Windows nespustil. Ale musi - nie kvoli sebe, ale

Chcelo by to vybudovat slusny univerzitny (som na pochybach ci ZU je
  vobec univerzita zostanme pri starom dobrom vysoka skola ;-)
  intranet a potom uz bude treba iba prehliadac (samozrejme ze nie IE ale
  Mozilu). A nad niecim podobnym by mali uvazovat aj firmy,
  rozhodne to znizuje naklady (nemusi mat kazdy PXX [pentium 10] aby
  si precital pozdrav v outloku a medzitym mu ten pozdrav mazal uzasnou
  rychlostou disk ;-)

> Opakujem teda moju myslienku zo vcerajska: Sme v svete, kde funguje princip
> vacsiny, a nie princip optimality. Nanestastie.

Nie vo 'svete' ale vo 'svete IT'. Ja v to aspon verim (dufam).

> Majte sa vsetci fajn.
>
> Peto Paluch

                                     papa Sam