[linux] Vyplati sa StarOffice ?

Pavol Krupa krupapa na ienergo.sk
Sobota Červenec 22 16:36:29 CEST 2000

U nas vo firme sa pouziva CALDERA ako postovy server, Linuxy sa na to perfektne
hodia. Ale pre 200 zamestnancov, ktorych nezaujimaju zdrojaky ani licencie ale
potrebuju pisat, faxovat, meilovat je M office to lepsie riesenie. StarOffice
sme si odskusali ale zatial to pre beznu prax nie je ono. Ak v praci vykonavam
urcitu cinnost, PC my sluzi ako pomocka na pisanie/word, excel, access, visual
basic lotus ap/ .V dose programujem mikrokontrolery. Doma pouzivam okna aj
Linux, ale viem ze nadalej sa pouziva a bude pouzivat ako najrozsirenejsi
pisaci stroj word , niekde este 602 a amipro.