[linux] Ip adresa z HW adresy

milanr remenar_milan na ebo.seas.sk
Pondělí Červenec 24 14:53:52 CEST 2000

Dňa Po, 24 júl 2000 ste napísali:

> Utilitou arp.
> Ale v ARP tabulke su stroje len ked uz komunikovali.
> Takze najskor je ho dobre pingnut a az potom pozerat tabulku. :-)

 Rad by som to urobil, ale bohuzial mam len MAC adresu hladaneho PC.
Nemozem pingnut MAC adresu. Viem ze ak pingnem IP adresu
tak v arp cache najdem aj jeho HW(MAC) adresu, ale toto je specificky
pripad pre ktory by som potreboval nejaku utilitu .
Mohol by som pingat vsetky PC na lokalnej sieti a kontrolovat pritom arp cache
ale ak mam na lokanej sieti asi1000 PC tak je to trosku problem.