[linux] DivX pod linuxom

Peter Hanusiak hanusiak na redbull.dcs.fmph.uniba.sk
Pondělí Červenec 24 19:11:09 CEST 2000

On Mon, Jul 24, 2000 at 05:15:35PM +0200, Jan ONDREJ (SAL) wrote:

> No ano, ale je to len beta verzia.
> Aspon naposledy som tam ine nenasiel.
> A islo to mizerne. Ma to v sebe nejake zdrojaky z wine
> a tak to emuluje windows. Bolo to dost nepouzitelne
> a este to aj padalo. Mate nejake ine skusenosti?
No mne to s tou podporou DivX ani neslo.
Mozna som nekompilovalal spravne verzie tych pridavnych softov.
Vie tu niekto, ktore verzie softov tam treba kompilovat aby to islo?
Celkom by ma to potesilo ak by sa tu niekto taky nasiel.
DIk

			HAnus