[linux] slovencina...

Matus Horvath m_horvath na geocities.com
Sobota Červenec 29 20:34:33 CEST 2000

Ked pustis aixterm, tak vsetko co napises sa posle na AIX, tam sa to
spracuje,
a naspat sa posle len graficky vystup (predpokladam). To znamena, ze aj ak
by
tvoje Xy dokazali poslat AIXu spravne kody klaves, musi ich AIX aj spravne
pochopit, a musi mat nainstalovane aj slovenske fonty. Takze sa asi budes
musiet pohrat s AIXom, a rozchodit si slovencinu aj tam (minimalne fonty
iso8859-2), a potom uz len dufat ze sa to navzajom nejak dohodne.

Matus

ICQ: 33936477
mailto:m_horvath na geocities.com
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm