[linux] OT : VLbus grafika

Bubak strazov na fred.fri.utc.sk
Neděle Červenec 30 10:50:40 CEST 2000

Ahoite
Nemate nekdo skusenost s grafikou ET4000W32 alebo TGUI32DGi na linuxe ? Obe
by mali byt podporovane v XFree86-SVGA a aj su, ale nejde mi viac ako 8bpp,
aj ked kamosovi na woknax hej. Mne pise, ze :
SVGA: Linear addressing is required for 16bpp
Kde to mozem zapnut ? Da sa to? Alebo je to hardware problem ?
A este jedna otazka : neviete, ako sa vola standartna Xacka app, ktora
testuje ryxlost vykreslovania ? Us som to kedysi spustal, len som zabol, ako
sa to vola. (to aby som sa rozhodol, pre jednu z  tyx 2 kariet ;-)

Dakujem tomu, kto mi poradi.

Pete