[linux] ipchains

Jarry guru jarry na gmx.net
Středa Březen 1 06:27:55 CET 2000

Dusan Nagy wrote:

> Kto ma skusenost z ipchains. Potrebujem spristupnit telnet server  na
> vnutornej nerutovanej siete tak aby bolo mozne otvorit spojenie z
> internetu.

Hm, nejake skusenosti mam, ale dost dobre nerozumiem
tvojmu dotazu: Co presne ma byt ta "vnutorna nerutovana
siet"? Nemas z nej rutovanie na internet? Alebo naopak?
Skus mi to trosku "lopatistickejsie" vysvetlit...

BTW, dobre si si to rozmyslel? Telnet je nesifrovany
kanal, kazdy "hop" na trase ho moze odpocuvat! No a
potom zamaskovat svoju IP a otvorit spojenie! To je velke
riziko, dokonca aj na vnutornej sieti, nieto este internet.
Ja som miesto toho povolil z internetu len ssh, zda sa
mi to ovela rozumnejsie...

Jarry