[linux] ipchains

Dusan Nagy Dusan.Nagy na alcatel.sk
Středa Březen 1 07:35:50 CET 2000

Nejde celkom o spojenia cez internet. To je v podstate teraz jedno
v celku nerutovana vnutorna siet je z rozsahu volnych ip adries
(10.xx.xx.xx a pod)
opacna strana je z adries spravovanych RIPE.
Potrebujem proste nejaky priklad alebo odkaz na dobry manual.
Nikde som nenasiel popis ci je to mozne urobit i z ipchains alebo iba
ipmasqadm portfw. Vie niekto jednoznacnu odpoved.
Dik. Nazory sa roznia.