[linux] Obmedzenie

Martin Marusinec mathew na gjh.sk
Středa Březen 1 10:09:27 CET 2000

Ja co som robil s PAMom bolo len nastavenie obmedzenia pre pocet procesov
na jedno prihlasenie a pocet sucasnych prihlaseni jedneho uzivatela a to
akurat vyhovovalo mojim potrebam. PAM zvlada veci spojene s
autentifikaciou. To co ty chces vyzaduje podla mna neaky shaper. Skus sa
pozriet do dokumentacie
/usr/doc/pam*

Zatial,
Martin