[linux] adaptec aha1542b

valter valter na atlas.cz
Čtvrtek Březen 2 01:46:15 CET 2000

lubo troppa wrote:

> Moze niekto poradit co s adaptecom aha1542b co chodi pod dosom a linux ho
> nenajde /nepomoze ani nastavenie adresy/

No one, ize ...
co to akoze vypysuje za parametre v DoS-e ?
Sice neviem podla cisla co je to za zviera (kto sa ma v tolkych cislach
vyznat),
ale mozno by to pomohlo.
Ak nie, tak mam doma jeden nadbytocny radic AVA-1505 (ktory som uspesne
pouzival aj pod linuxom do doby, nez som sa zmohol na AHA-2940UW).

Ak je ten tvoj radic zalozeny na AIC-0x60 , (alebo nieco take - sorry
nedostatok pamete nie je typyckym priznakom pocitacov s BillOs), tak by
sa
to dalo rozchodit.

--
Valter

I have nothing against Windows, but I know bit
more interessant forms of masochism.

Valter @ SFK Acorn Senec, Slovak Republic