[linux] Dlzne ano makcene nie

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.shadow.sk
Čtvrtek Březen 2 08:42:54 CET 2000

Ahoj,

On Thu, Mar 02, 2000 at 06:25:01AM +0100, ZVES wrote:
> 1.Skusal som nastavit sk klavesnicu pod RH 6,1 v X celkom ma potesilo
> ze mi funguju dlzne na yaie ale potom som zostal sklamany lebo
> makcene cszt sa neobjavia a miesto tychto pismen su hieroglifi
> prosim o pomoc co mam este nastavit pouzil som nastavenie pomocou xkb-csk-forced IM
> a printenv my vypisena na LCALL sk_Sk LCTYPE nic a LANG Sk
> VOPRED DAKUJEM ZA RADU

  skus pouzit  balik xreconfig (najdes ho na rak.isternet.sk).
Konkretne ktora aplikacia Ti nefunguje? (skus sukomnym mailom).
U Teba to fakt vyzera ako problem s nastavenim locales,
popripade s aplikaciou, ktora locales nepodporuje.

> 2.Viem ze existuje mc pod X ale v RH61 sa mi ho nepodarilo najst ako sa prosim vola

Povodne to bolo tkmc, ale ten uz je tusim minulost a momentalne je
to gmc (pre gnome).

			Cau.
						SAL