[linux] Apache s mod_proxy

milanr remenar_milan na ebo.seas.sk
Pátek Březen 3 06:39:46 CET 2000

Dňa Št, 02 mar 2000 ste napísali:
> Pani, mam taky problem a to ze xcem pridat do
> Apache %subj% ale nemozem si dovolit configure atak dalej
> Kde by som mohol najst how to ako prelozit modul mod_proxy a hodit ho do A
> pache bez nutnosti reconfigure
> celeho servera?

How ako prihodit modul mod_proxy mas urcite aj ty na svojej masine.
Ja mam verziu apache-1.3.6-7 na Red Hat 6.0 a v adresari home/httpd/
html/manual/ mam vsetko co potrebujem na nastavenie apache ,alebo
aj konkretnych modulov. V adresari  /etc/httpd/conf je subor httpd.conf
a v nom si mozes nastavit ,ktore moduly pouzit a ktore nie.