[linux] Buffer mem

Dado Jan dado na slovkaufring.sk
Pátek Březen 3 09:39:53 CET 2000

> Ahoj.
> Nevie niekto ako by sa dala zafixovat buffer pamat file systemu,
> aby to nekleslo pod urcitu hranicu, alebo kde sa to nachadza v jadre,
> a ci nahodou niekto nema skusenosti s ALI cipom M5229 ci na tom ide
> UDMA.
> Dakujem za hocijaku radu.
> ...Martin...

Co sa tyka prvej casti: vsetko potrebne je v /proc/sys/vm/
Dokumentacia je v /usr/src/linux/Documentation/vm ? (alebo ./sysctl/vm ?)
tak nejak.

Co sa tyka ALi chipsetu, ja mam presne M5229 na notebooku, v 2.2.14 este
nebola podporovana, predpokladam, ze do 2.2.x to asi nepojde, mozno niekde
je patch, alebo, teraz ked rozmyslam, bolo to oznacene ako EXPERIMENTAL v
2.3. kde som to nasiel, tak je mozne, ze je to aj v 2.2.x rade (ale skor
nie). V 2.3.x to ide krasne, aj UDMA, MultiWord a podobne kravinky. Je to
fasa a v pohode. V 2.4.x to rozhodne najdes.

					Jano