[linux] 486DLC

Peter Vrabel vrabelp na decef.elf.stuba.sk
Pátek Březen 3 11:11:27 CET 2000

> Ahojte!
> 	Mam RH6.1 na stroji: zakladovka 386
> 			     proc. Cyrix 486DLC 40MHz + Ulsi Math Copr. 40

Ja mam RH6.0 a tiez mi to mrzlo (mam tiez staru supku 386). Vzdy to bol
nejaky problem s HD. Mal som taky dojem, ze vzdy ked chcel kernel vela
swapovat. Tak som vymenil jadro za stare (2.0.36) a uz to nemrzne. To nove
jadro ale neskompilujes na RH6.1.

        Kybu