[linux] Ako odinstalovat *.tar.gz

Marian Schubert M.Schubert na sh.cvut.cz
Pátek Březen 3 13:07:37 CET 2000

* Jaroslav Matej <matej na vsld.tuzvo.sk> [000303 13:03]:
> Zdravim,
>
> Nainstalovat som nejake baliky *.tar.gz, ako napr. Dia, t..j. aj s
> prikazny ako './configure, make, make install'. Ako sa ich zbavim ?
> Nemam ani potuchy kde vsade sa co nainstalovalo, ake subory sa
> modifikovali a pod. Existuje nejaky vseobecny navod  ?

no rozpakujes to este raz a das ./configure; make uninstall

--

Futurama: You gotta do what you gotta do.

First: Marian     Age:    18       Email: maio na i.am    ICQ:50296124
Last:  Schubert   Gender: Male     Location: Prague, Czech Republic
Nick:  Maio                        Homepage: http://i.am/maio