OT [linux] Pripojenie na internet

Tomas TPS Ulej tps na ncc.nextra.sk
Neděle Březen 5 12:44:42 CET 2000

> napr isternet alebo kazdy iny >slusny< provider
> nahodou mam ten isty modem a isternet ide v pohode

Nic v zlom :) ale nextra pouziva bez vynimky cisco 5200/5300. To ci je
najlepsim napadom pouzivat modem osadeny chipsetom, ktory presiel
homologizaciou vdaka uplatku... Inak mam ten isty problem od sestry. Obcas
sa dovola, obcas nie. Z BA sa dovola vzdy. Mozno stoji za uvahu kde je
skutocne problem... ci na linke od ucastnika na ustrednu. Na linke od
ustredne do nextry alebo na komunikacii modem - modem. Nexajme to otvorene a
sucasne predidme flame war, ok? :)

--
Tomas TPS Ulej
NEXTRA SK, Network Coordination Centre

Misdirection? Never give up, hold up your head and go!