[linux] OFF: certifikat na https SSL

}|{RoPtiC! pajo na wexes.com
Úterý Březen 7 10:22:19 CET 2000

Ked uz padla tato tema, nevie niekto, kde najdem
zoznam certifikacnych firiem, ktore su implementovane
v browseroch. Potreboval by som to tiez quoli tomuto:

>a kedze to s vlastnym CA nejde podla mojich predstav (hlupe
>okna v netscape a v IE) rozmyslam nad variatom si zakupit
>certifikat od nejakej CA komercnej spolocnosti. Robili ste to uz niekto
>a vedeli by ste mi poradit aku spolocnost zvolit, asi co to stoji a
>resp. ci to za to stoji?

Bol som na par strankach a cena sa pohybovala od 200-1200$.
Ak chces pouzit certifikat na slovensku stranku, tak by som
si to na tvojom mieste poriadne premyslel ci to stoji zato (:-D)